فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ چه حس خوبیه






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

چه حس خوبیه این که تو هستیو                                     عاشق تر از خودم پیشم نشستیو

عادت میدی منو به مهربونیات                                          تا من نفس نفس دیونه شم برات

چه حس خوبیه این که تو با منی                                     این که به رویه من لبخند میزنی

این که به فکرمی به فکر من فقط                                     هرچی نگاهت کنم سی نمیشم ازت

با تو به زندگیم دلخوشی اومده                                       خوشبختی منو چشمات رقم زده

چه حس خوبی شیرینه لحضه هام                                   شادم کنار تو همینو من میخوام



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت11:25---3 دی 1391
وبلاگ خیلی زیبایی دارید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:33 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت